Actuació Clowns

El grup de clowns (pallassos), compost per usuaris/es i voluntaris/es de l’entitat, dins del programa de Conscienciació Social de l’Associació, ha actuat a l’escola de la planta de pediatria del Parc Taulí.

El públic eren nens i nenes que per problemes de salut hi son al hospital, per a Êthos és fonamental donar suport a totes aquelles persones que per un motiu o altre tenen dificultats, i es filosofia que els pallassos es desplacin on calgui per poder compartir una estona de somriures i diversió.(Algún día ells sabrán que dins del grup de pallassos que els van fer somriure aquell día, eren persones que patíen una adicció.

Cada cop hi ha més entitats i associacions que sol•liciten el servei del grup de pallassos, la finalitat del qual és, sobretot, fer conscienciació social donant una visió diferent del col•lectiu al que pertanyen els usuaris i usuàries d’Êthos i demostrar a la societat en general que la rehabilitació i reinserció del drogodependent és un fet.

ethos ethos“Les llavors d’Êthos” col•laborem amb l’escola de la planta de pediatria de la Corporació Sanitària Parc Taulí amb el grup de clowns del Programa de Conscienciació Social