Aquest diumenge l’Associació Êthos, dedicada a la prevenció i rehabilitació de les addiccions, va participar a la cursa TRANSPLANT RUN, una cursa solidària de 5 km en pro del col·lectiu de pacients trasplantats.En el Centre de Dia hi ha persones trasplantades i altres pendents de trasplantament, i Êthos considera fonamental donar suport en tots els àmbits a les persones que tenen relació amb l’Entitat. Al llarg de l’any s’organitzen diverses activitats de promoció de la salut i empoderament dels usuaris amb altres col·lectius i entitats.Usuaris/es, voluntaris/es, professionals i famílies van formar el grup de més de 50 persones que van finalitzar el recorregut de la cursa. Els objectius d’aquesta activitat eren: treballar els valors de la solidaritat, propiciar la inclusió social, promoure la participació de tothom, la conscienciació social, potenciar la pràctica de l’esport entre els nostres joves i gaudir d’un dia de festa sense drogues ni alcohol.

Cursa Transplant Run 2017

ethos ethosÊthos ha participat a la cursa solidària TRANSPLANT RUN com a activitat terapèutica extraordinària