festa-nadal-ethos-2016img_0525

Com a colofó de l’any en que Êthos compleix el seu desè aniversari, l’Associació ha celebrat a l’Espai Alexandra, sala cedida per l’Ajuntament de Sabadell, la tradicional festa de Nadal amb els socis/es, usuaris/es, voluntaris/es i famílies.La festa va comptar amb més de 200 assistents, entre ells, regidors de diversos grups municipal, Ramón Vidal, regidor de Salut del grup de govern, Josep Ayuso i Christian Sánchez del PS, Silvia Renom de CDC i Ramón García i José Luis Fernández de C’s respectivament. El regidor de Salut va  voler dir unes paraules d’agraïment per la funció que fa l’entitat a Sabadell i el president d’Êthos, Florentino Merino, va donar les gràcies a tots els presents que han col·laborat en la tasca duta a terme enguany a l’Entitat.

Durant l’acte es va gaudir d’un berenar preparat pels familiars i els propis pacients i es va fer una mostra d’alguns dels tallers que es desenvolupen a Êthos.

ethos ethosÊthos ha celebrat el Nadal amb usuaris, socis i famílies i, ha comptat amb la presència de personalitats de la ciutat de Sabadell