Voluntariat

El Programa de Voluntariat és un eix clau a la nostra entitat ja que permet donar un servei integral als usuaris i usuàries, a través del suport a la tasca de l’equip tècnic. Êthos, va néixer gràcies al treball voluntari dels/de les fundadors/es amb l’esperit de contribuir a la societat a través de programes de prevenció i rehabilitació integral per persones amb conductes addictives i amb profunda vocació de compartir amb les persones que ho necessitin,  coneixements i experiència per ajudar-los a superar la seva addicció.

Aquest programa té com a objectius el canvi social i el treball de desestigmatització de la malaltia de l’addicció, enfortir la xarxa social de l’entitat i de la societat en general, reforçar l’acompanyament de les persones en el seu procés de rehabilitació integral i transmetre a la societat que la rehabilitació de les persones addictes és possible i és una realitat.

Totes les persones voluntàries participen en la gestió i en la implantació de determinades activitats formant part d’àrees com la Junta Directiva, el Consell Consultiu i l’equip tècnic. L’equip de voluntariat està format per familiars de persones que han fet procés a la nostra entitat, persones externes que sol.liciten formar part del projecte i persones que han acabat el procés de rehabilitació i segueixen vinculades.

L’equip de voluntariat permet transmetre valors ètics tals com la totes ells compartint i fomentant valors com l’empatia, la solidaritat i la generositat.

saVoluntariat